بہترین ٹکنالوجی۔ٹکنالوجی اپ ڈیٹ۔

آئی فون 11: اپ گریڈ کرنا یا نہیں ، یہ سوال ہے۔

آئی فون کے نئے ماڈلز کے بارے میں ابتدائی جائزے سامنے آرہے ہیں ، اور ایپل کے فلیگ شپ موبائل کے پرانے ورژن کے مالکان کے لئے ، اپ گریڈ ترتیب میں ہوسکتا ہے۔

جائزہ لینے والوں کے پاس ایپل کے مہنگے آئی فون ماڈلز یعنی 11 پرو اور 11 پرو میکس کی بے حد تعریف تھی۔

آئی فون 11 پرو اور آئی فون 11 پرو میکس رنگ۔
آئی فون 11 پرو اور آئی فون 11 پرو میکس آدھی رات کی سبز ، اسپیس گرے ، چاندی اور سونے میں آتے ہیں۔
تاہم ، یہ بیس لائن آئی فون 11 تھا جو کڈوس گیم میں واضح فاتح نکلا تھا۔

“یہ ایک آسان ترین جائزے میں سے ایک ہے جسے میں نے کبھی لکھنا پڑا: آئی فون 11 وہ فون ہے جس میں زیادہ تر لوگ رواں سال نئے آئی فون میں اپ گریڈ کررہے ہیں انہیں ملنا چاہئے ،” نیل پٹیل نے دی ورج کے لئے لکھا۔ “یہ ایک بہترین فون ہے ، جس میں میں نے اب تک ایک بہترین کیمرہ سمارٹ فون اور بیٹری کی لاجواب زندگی میں دیکھا ہے۔”

اگرچہ آئی فون 11 تینوں نئے ماڈلز میں سب سے کم قیمت کا حامل ہے ، لیکن ایپل نے اس آلے کو نہیں چھوڑا۔

“آئی فون 11 تقریباco ہر وہ چیز لیتا ہے جو آئی فون 11 پرو اور پرو میکس کو خصوصی بناتا ہے اور اسے ایک ایسے پیکیج میں گھسا دیتا ہے جو پچھلے سال کے سستے ماڈل سے $ 50 کم ہے۔”

ایپل آئی فون 11 روزٹ فیملی لائن اپ۔
انہوں نے مزید کہا ، “اگر آپ کے پاس آئی فون ایکس آر یا ایکس ایس ہے تو یہ خریداری کے قابل نہیں ہے ، لیکن ہر ایک کے لئے ، $ 1،000 کو گرائے بغیر جدید پرچم بردار فون کی کارکردگی کا ذائقہ حاصل کرنے کا یہ سب سے آسان طریقہ ہے۔”

“اگر آپ ایپل کی مارکیٹنگ کی اصطلاحات کے گندے پانیوں سے اپنا راستہ بہلانا اور اس کی تمیز کر سکتے ہو تو یہ اس کی حیثیت سے کیا ہے ، تو آپ کو بھی معلوم ہوگا کہ آئی فون 11 بہت اچھا فون ہے۔” وائرڈ

ایڈ اشتھار

ٹھوس پرفارمنگ کیمرا۔
جائزہ نگاروں نے 11 کے کیمرا کو ٹھوس اداکار پایا۔

اینجیڈیٹ کے ویلازکو نے لکھا ہے ، “یہ آپ کے مضامین سے تالے لگانے میں بہت تیز ہے ، اور آپ کو اپنی تصاویر میں کافی رنگ اور تفصیل ملیں گی۔” “کم روشنی کی کارکردگی بھی متاثر کن ہے ، بڑے پیمانے پر آپٹیکل امیج استحکام اور وسیع پیمانے پر ایف / 1.8 یپرچر کا شکریہ۔”

انہوں نے مزید کہا ، “آخر کار ، آئی فون 11 پیشہ ایک بہتر کیمرہ تجربہ پیش کرتے ہیں کیونکہ تیسرا ٹیلی فوٹو سینسر انہیں مزید لچک دیتا ہے۔” “اگرچہ ، معیاری آئی فون 11 بہت قریب آتا ہے ، اور مجھے نہیں لگتا کہ اوسط صارف ایسا محسوس کرے گا جیسے وہ گم ہو گیا ہے۔”

ایڈورڈ سی بیگ نے یو ایس اے ٹوڈے کے لئے اپنے جائزے میں لکھا ہے کہ 11 کی کم روشنی کی کارکردگی کو ایک نائٹ موڈ کی مدد سے حاصل کیا گیا ہے ، جو ایک “قاتل خصوصیت ہے۔”

“جیسا کہ اس فیچر کے نام سے پتہ چلتا ہے ، نائٹ موڈ آپ کو زبردست – یا ، میرے تجربے کے مطابق ، دھیما روشنی میں ، بغیر کسی فلیش کو جلانے کے فوٹو گرافر کرنے دیتا ہے۔” “میں اس کی تعریف کرتا ہوں کہ مشین لرننگ کا استعمال کرتے ہوئے ، نائٹ موڈ خود بخود داخل ہوجاتا ہے you آپ کو اس بات کا حساب کتاب فیصلہ نہیں کرنا پڑتا کہ اسے کب آن کرنا ہے۔ اس سے یہ بھی طے ہوتا ہے کہ فلیش کے ساتھ شوٹنگ کرنا ایک بہتر آپشن ہے یا نہیں۔”

پکسل قاتل۔
دی ورج کے پٹیل نے بھی نوٹ کیا کہ گوگل کے پکسل فون کیمروں کے مقابلے میں نائٹ موڈ بہتر تصاویر تیار کرتا ہے۔

انہوں نے لکھا ، “آئی فون 11 پکسل سے کہیں زیادہ صحیح روشنی اور تفصیل حاصل کرتا ہے ، اور دانہ چیزوں کو حقیقت سے کہیں زیادہ روشن بنا کر اکثر غیر فطری نظر آتا ہے۔”

کیلیفورنیا کے کیمبل میں ٹکنالوجی کی مشاورتی فرم ، تخلیقی حکمت عملی کے صدر ، ٹم بجارین نے کہا ، “ایپل کا کیمرا یا تو مماثل ہے یا گوگل کے تازہ ترین پکسل ماڈل اور سیمسنگ کے کہکشاں 10 اور 10 نوٹ میں تھا۔

اس کے علاوہ ، “ایپل کا نیا AI سافٹ ویئر آئی فون 11 پرو اور پرو میکس میں تینوں کیمرے سے منسلک ہے ، ایک اسمارٹ فون میں کمپیوٹیشنل فوٹو گرافی کے لئے ایک نئی سطح کی طاقت لاتا ہے ،” انہوں نے ٹیک نیوز نیوز کو بتایا۔

اگرچہ آئی فون کے نئے ماڈلز میں کیمرے موجودہ مالکان کو اپ گریڈ کرنے پر آمادہ کرسکتے ہیں ، لیکن ان کے پاس اینڈرائیڈ وفادار کے لئے کم قرعہ اندازی ہوسکتی ہے۔

“وہاں بہت سارے اعلی کارکردگی والے کیمرے موجود ہیں ، لہذا مجھے یقین نہیں ہے کہ ایپل کا کیمرا اینڈروئیڈ دنیا کی بہترین پیش کشوں کو اڑا رہا ہے ،” صارف ٹیکنالوجی کی مشاورتی فرم ، ریٹیل ریسرچ کے پرنسپل تجزیہ کار راس روبن نے کہا۔ نیو یارک شہر میں۔

انہوں نے ٹیک نیوز ورلڈ کو بتایا ، “یہ امکان نہیں ہے کہ ایپل صرف آئی فون کی فوٹو گرافی کی صلاحیتوں کی بنیاد پر بہت سے اینڈرائڈ صارفین پر فتح حاصل کرے گا۔

میسا چوسٹس کے کیمبرج میں واقع ، مارکیٹ ریسرچ کمپنی ، فورسٹرٹر ریسرچ کے پرنسپل تجزیہ کار ، فرینک ای گلیٹ کے مطابق ، اس کی ایک آسان وجہ ہوسکتی ہے۔

انہوں نے ٹیک نیوز نیوز کو بتایا ، “فون کے بارے میں تمام خصوصیات کا موازنہ کرنا گھٹیا پن ہے۔” “واقعی اہم بات یہ ہے کہ آپ جس ماحولیاتی نظام میں پلگ ان ہو۔ وہ پہلے آتا ہے اور دوسرا فیچر ہے۔”

Comment here