بہترین ٹکنالوجی۔

ایپل ڈیبٹس ٹرپل کیم آئی فون ، نیا رکن ، اور جارحانہ طور پر قیمتوں کا کھیل اور ٹی وی سروسز۔

ایپل نے اپنے تازہ ترین آئی فون ماڈلز پر پردہ اٹھایا ، نیا آئی پیڈ متعارف کرایا ، اپنی گھڑی کو تازہ دم کیا ، اور کیلیفورنیا کے کیپرٹینو میں اسٹیو جابس تھیٹر میں منگل کو منعقدہ ایک پروگرام میں اپنے سبسکرپشن گیم اور پریمیم ٹی وی خدمات کی قیمتوں کا اعلان کیا۔

آئی فون 11 (US $ 699) ، 11 پرو (9 999) اور 11 پرو میکس (99 1،099): پریزنٹیشن کی خاص بات آئی فون کی نئی لائن اپ تھی۔

آئی فون 11 چھ رنگوں میں آتا ہے – سیاہ ، سبز ، پیلا ، جامنی ، سرخ اور سفید۔ اس میں 1،792 x 828 ریٹنا ڈسپلے ہے اور یہ ایپل کے A13 بایونک چپ پر چلتا ہے۔

ایپل آئی فون 11 روزٹ فیملی لائن اپ۔
اس کا 12 میگا پکسل کا ڈوئل کیمرا سسٹم ایک وسیع اور ایک الٹرا وائیڈ سینسر دونوں میں ہے۔ الٹرا وسیع وسیع سینسر سے چار گنا زیادہ رئیل اسٹیٹ پر قبضہ کرسکتا ہے۔ اس میں 2x آپٹیکل اور 5x ڈیجیٹل زوم ہے۔

وسیع موڈ میں ، اس نظام کا یپرچر f / 1.8 ہے اور انتہائی وسیع میں ، f / 2.4۔ نائٹ موڈ کم روشنی والی حالت میں وسیع موڈ میں لئے گئے شاٹس کو بڑھاتا ہے۔

دونوں وسیع اور الٹرا وسیع موڈ ویڈیو کی حمایت کرتے ہیں۔ طریقوں کے درمیان تبدیلی اتنا ہی آسان ہے جتنا سکرین کو ٹیپ کرنا۔

سسٹم 4K ویڈیو کو 24 ، 30 یا 60 فریم فی سیکنڈ میں سپورٹ کرتا ہے۔ 30 یا 60 ایف پی ایس پر 1080p ایچ ڈی ویڈیو؛ اور 30pps پر 720p ویڈیو۔

اس یونٹ میں فون کے فرنٹ پر 12 ایم پی سینسر بھی ہے۔ اب یہ سلو مو موڈیز کے لئے سست موشن ویڈیو کی حمایت کرتا ہے۔

میسا چوسٹس کے کیمبرج میں واقع صدر دفتر ، مارکیٹ ریسرچ کمپنی ، فورسٹر ریسرچ کے پرنسپل تجزیہ کار ، فرینک ای گلیٹ نے کہا ، “اس خصوصیت پر بہت زیادہ توجہ دینی چاہئے۔”

‘جبروپراپنگ’ ڈیمو۔
آئی فون 11 پرو اور آئی فون 11 پرو میکس ، جو سونے ، اسپیس گرے ، چاندی اور آدھی رات کو سبز رنگ میں پیش کیے جاتے ہیں ، مختلف سائز کے پیکیجز میں اسی طرح کی صلاحیتوں کی حامل ہیں۔ پرو میں 5.8 انچ کا سپر ریٹنا ایکس ڈی آر او ایل ای ڈی ڈسپلے ہے جس کی ریزولوشن 2،436 x 1،125 پکسلز ہے ، جبکہ پرو میکس میں 6.5 انچ کا ڈسپلے ہے جس کی ریزولوشن 2.688 x 1،242 پکسلز ہے۔

KwizCorp – مزید معلومات کے لئے کلک کریں!

فونز میں ٹرپل سینسر سسٹم ہے ، جس میں وسیع ، الٹرا وائیڈ اور ٹیلی فوٹو کیمرے ، 2 ایکس آپٹیکل زوم اور 10 ایکس ڈیجیٹل زوم ہیں۔
کیمرا سسٹم کی دیگر خصوصیات آئی فون 11 کی طرح ہیں۔

“مجھے لگتا ہے کہ انہوں نے پرو کے ساتھ کیمرہ پر پارک سے باہر دستک دی ،” مارس این وینا ، سینئر تجزیہ کار ، مور انسائٹس اینڈ اسٹریٹیجی ، جو آسٹرن ، ٹیکساس میں ایک ٹیکنالوجی تجزیہ کار اور مشاورتی فرم ہیں۔

انہوں نے ٹیک نیوز ورلڈ کو بتایا ، “ایپل ڈی ایس ایل آر کے متبادل کے طور پر آئی فون کو مقام دینے کے لئے برسوں سے اقدامات کر رہا ہے۔ “نئے پرو فون میں انہوں نے جس صلاحیت کا اعلان کیا ہے اس سے اس عزم کی نشاندہی ہوتی ہے۔”

اپنی پریزنٹیشن کے دوران ، ایپل نے یہ ظاہر کیا کہ ایک ایسا منظر جس میں عام طور پر ایک سے زیادہ کیمرے کے زاویے لگے جاتے ہیں ، پرو میکس پر ایک اسکرین پر گولی مار دی جا سکتی ہے جس کو ایک مشہور سافٹ ویئر پروگرام “FiLMiC” کہا جاتا ہے۔

فارسٹر کے گلیٹ نے ٹیک نیوز ورلڈ کو بتایا ، “فیل ایم سی سی ڈیمو جبڑے ہوئے تھے۔

انہوں نے مشاہدہ کیا ، “آپٹیکل لینس استعمال کرنے پر ایپل کو تنقید کا نشانہ بنایا گیا ہے جبکہ گوگل کمپیوٹیشنل فوٹو گرافی کے ذریعہ سب کچھ کر رہا ہے۔”

“اب ایپل کہہ رہا ہے کہ ہم دونوں کے ساتھ بہتر سے بہتر کام کرسکتے ہیں۔ ہم آپ کو عینک دینے جارہے ہیں ، اور ہم آپ کو بہترین کمپیوٹیشنل سافٹ ویئر فراہم کرنے جارہے ہیں۔” “ان فونز کی مدد سے ایپل فوٹو گرافی میں اپنی قیادت برقرار رکھے گا۔”

نئے آئی فونز کو جمعہ سے شروع کرکے پیش کیا جاسکتا ہے اور توقع ہے کہ وہ 20 ستمبر سے جہاز رانی شروع کردیں گے۔

نیا رکن۔
اپنے نئے آئی فون لائن اپ کے علاوہ ، ایپل نے لاگ ان سطح کا ایک نیا رکن 329 ڈالر سے شروع کیا۔ گلیٹ نے کہا ، “یہ چند سال پہلے کے مقابلے میں جہاں قیمتیں آئی پیڈ کی تھیں اس کے مقابلے میں ایک عمدہ قیمت ہے۔ “یہ سب سے سستا گولی نہیں ہے ، لیکن اس کی قیمت اس کو لوگوں کی بہت زیادہ حد تک پہنچاتی ہے۔”

نیا رکن ساتویں جنریشن۔
نیا رکن ، جو چاندی ، اسپیس گرے اور سونے میں پیش کیا گیا ہے ، اس میں ایک بڑی ریٹنا ڈسپلے ہے – 10.2 انچ – اور ایپل کے اسمارٹ کی بورڈ اور ایپل پنسل کی حمایت کرتا ہے۔

گلیٹ نے کہا کہ اگرچہ ایپل نئے رکن میں ایک بڑی عمر کا چپ استعمال کررہا ہے – اے 10 – خریداروں کو مغلوبیت کے بارے میں ہچکچاہٹ پیدا نہیں کرنا چاہئے۔

“کچھ بھی ایپل مضبوط ہے جس میں وہ اپنے نئے آپریٹنگ سسٹم کی مدد سے پرانے آلات کی حمایت کر رہا ہے۔ اگر وہ اس آلے کو تازہ دم کررہے ہیں اور اب بھی وہ پرانی چپ استعمال کررہے ہیں تو ، اس سے پتہ چلتا ہے کہ وہ اس کی حمایت کئی سالوں سے کرے گا کیونکہ ماضی میں ان کا یہی عمل رہا ہے۔” وضاحت کی

گلیٹ نے مزید کہا ، “زیادہ تر لوگوں کے لئے ، پرانی چپ ٹھیک ہوجائے گی ، لیکن لوگوں کے لئے جنگی چیزیں کرنے کی کوشش کرنے کے ل. ، یہ سست روی کا مظاہرہ کرے گا۔”

نیا آئی پیڈ نئے آئ پی او ڈی کو بھی چلائے گا ، جس میں ایسی افزودگی شامل ہے جو آلہ پر ملٹی ٹاسکنگ کو آسان بنا دیتی ہے۔

ایسی گھڑی جو کبھی نہیں سوتی ہے۔
ایپل نے بھی اپنی گھڑی کو تیز کردیا ہے۔

سیریز پانچ ایپل واچ میں ایک ڈسپلے ہے جو کبھی نہیں سوتا ہے۔ غیر فعال ہونے پر گھڑی کے پچھلے ورژن کی اسکرینیں نیند کے موڈ میں داخل ہوگئیں۔ اب وقت ہمیشہ ظاہر ہوتا ہے – اور بیٹری کی زندگی میں کمی کے بغیر۔

نئی گھڑیاں start 399 سے شروع ہوں گی۔ ular 499 سیلولر کے لئے۔ دریں اثنا ، ایپل نے سیریز تھری گھڑیاں کی قیمت گھٹا کر 199. کردی۔

گلیٹ نے کہا ، “اس تازہ ترین گھڑی سے ایپل کی رہن سہن میں قیادت برقرار رہے گی اور اس میں بہتری آئے گی۔ “کسی اور نے اتنا ماحولیاتی نظام نہیں بنایا جو ان کے پاس ہے ، خاص طور پر صحت اور طبی تحقیق کے شعبے میں۔”

اس کی پریزنٹیشن میں ، ایپل نے تین نئی تحقیق کا اعلان کیا جو ٹی استعمال کریں گے۔

Comment here