ٹکنالوجی اپ ڈیٹ۔

فیس بک کے نئے پورٹلز: پیروی کرنے کے مزید طریقے۔

فیس بک نے بدھ کے روز پورٹل کنبے میں تین شامل کرنے کا اعلان کیا: ایک نیا پورٹل ، پورٹل منی اور پورٹل ٹی وی۔

یہ آلات صارفین کو فیس بک میسنجر اور واٹس ایپ کا استعمال کرکے کال کرنے دیتے ہیں۔

پورٹل میں ایک نیا ڈیزائن ہے جو تصویر کے فریم سے ملتا ہے۔ پورٹل منی اسی طرح کی ہے لیکن چھوٹی ہے۔ پورٹل ٹی وی ایک سیٹ ٹاپ باکس کی طرح لگتا ہے اور یہ اپنے کنٹرولر کے ساتھ آتا ہے۔

فیس بک پورٹل ، پورٹل منی اور پورٹل ٹی وی۔
فیس بک پورٹل ، پورٹل منی اور پورٹل ٹی وی۔
پورٹل ٹی وی سوشل میڈیا اور ویڈیو کانفرنسنگ کے ساتھ ایک سیٹ ٹاپ باکس کی فعالیت کو گھل ملتا ہے ، ایندرل گروپ کے پرنسپل تجزیہ کار روب ایندریل نے مشاہدہ کیا۔

انہوں نے ٹیک نیوز ورلڈ کو بتایا ، “سیٹ ٹاپ باکس حصے پر روشنی ہے جس میں نیٹ فلکس کی کمی ہے ، لیکن دیگر دو خصوصیات انوکھی ہیں۔”

پورٹل میں 10 انچ ایچ ڈی ڈسپلے ہے اور پورٹل منی میں 8 انچ ایچ ڈی ڈسپلے ہے۔ دونوں میں مندرجہ ذیل صلاحیتیں اور خصوصیات ہیں:

ویڈیو کالنگ ، فوٹو ڈسپلے ، اور ویڈیو پورٹریٹ یا زمین کی تزئین کی واقفیت میں دیکھنا؛
انکولی ڈسپلے جو ویڈیو کالز ، تصاویر اور ویڈیوز کے ل the آس پاس کے چمک اور رنگ کو ایڈجسٹ کرتا ہے۔ اور
اسپیکر بلٹ ان۔
پورٹل ٹی وی صارفین کے ٹی وی سیٹوں سے اسمارٹ ویڈیو کال کرنے کی اجازت دیتا ہے اور اس میں مصنوعی ذہانت سے چلنے والا سمارٹ کیمرا ہے جو ذہانت کے ساتھ صارفین کے ساتھ رہنے کے لئے پین اور زوم کو استعمال کرتا ہے جب وہ بات کرتے وقت ادھر ادھر ادھر رہتے ہیں۔

غیر مطلوبہ پس منظر کے شور کو کم سے کم کرتے ہوئے اے آئی سے چلنے والی سمارٹ آواز اسپیکر کی آواز میں اضافہ کرتی ہے۔

پورٹل ٹی وی کسی ٹی وی سیٹ کے اوپر یا نیچے بیٹھا ہے۔

پورٹل پر کہانی کا وقت کہانیوں میں حرکت پذیری ، موسیقی اور اے آر اثرات کو شامل کرتا ہے۔

پورٹل ٹی وی صارفین کو فیس بک واچ کا مواد دیکھنے کی اجازت دیتا ہے۔

پورٹل پر ایمیزون پرائم ویڈیو ایپ صارفین کو ایمیزون اوریجنلز سمیت شوز اور موویز کو اسٹریم کرنے دیتی ہے۔

صارفین شو ٹائم ، سی بی ایس آل ایکسیس ، اسٹارز اور ریڈ بل ٹی وی بھی ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔ مزید ایپس کی توقع ہے۔

پورٹل کنبہ اس وقت ریاستہائے متحدہ امریکہ اور کینیڈا کے علاوہ برطانیہ ، فرانس ، اٹلی ، اسپین ، آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ میں بھی دستیاب ہے۔

اس پورٹل کی قیمت 179 امریکی ڈالر ہے۔ al 129 میں پورٹل منی؛ اور پورٹل ٹی وی $ 149 پر ہے۔ وہ صارفین جو کسی بھی دو پورٹل ڈیوائسز کا ایک گٹہ خریدتے ہیں انہیں $ 50 کی چھوٹ مل جاتی ہے۔

پورٹل اور پورٹل منی نے 15 اکتوبر کو جہاز رانی شروع کردی۔ پورٹل ٹی وی 5 نومبر کو بھیجے گا۔

صارفین پورٹل ڈیوائسز کو فیس بک سے پری آرڈر کرسکتے ہیں اور خوردہ فروشوں کا انتخاب کرسکتے ہیں۔

ایڈ اشتھار

وائس کمانڈز۔
صارفین “ارے پورٹل” کہہ کر پورٹل کو صوتی کمانڈ جاری کرسکتے ہیں۔ یہ کمانڈ امریکہ اور کینیڈا کی انگریزی میں دستیاب ہے ، اور جلد ہی دوسری زبانوں میں بھی دستیاب ہوجائے گی۔

تمام پورٹل ڈیوائسز میں الیکسا بلٹ ان ہے اور الیکساکا کی مہارتوں تک رسائی کی پیش کش کرتی ہے۔

پورٹل صارفین فیس بک میسنجر یا واٹس ایپ کے ذریعے وائس کال کرسکتے ہیں۔

تمام واٹس ایپ کالز اختتام سے آخر تک خفیہ کردہ ہیں۔

کمپنی نے کہا ، “ارے پورٹل” کمانڈ کا استعمال کرتے ہوئے کی گئی صوتی تعامل کی آڈیو ریکارڈنگ اور ٹرانسکرپٹ فیس بک کو ارسال کردی گئیں ہیں ، جو اس کی آواز کی خدمات کو بہتر بنانے کے لئے نمونوں کا جائزہ لے سکتی ہیں۔

فروسٹ اینڈ سلیوان کے ریسرچ مینیجر مائیک جوڈ نے کہا ، “مجھے لگتا ہے کہ ‘اپنی خدمات کو بہتر بنانا’ تھوڑا سا ایک کنارڈ ہے۔

انہوں نے ٹیک نیوز ورلڈ کو بتایا ، “آواز کی پہچان کو بہتر بنانا ایک چیز ہے ، لیکن غالبا. یہ دوسرے طریقوں سے حاصل کیا جاسکتا ہے – مثال کے طور پر تیسری پارٹی کی آواز تجزیاتی فرمیں ،” انہوں نے ٹیک نیوز نیوز کو بتایا۔ “خدمات کی چیزیں ایک طرح کی کھلی ہوئی ہیں اور یہ بہت سارے مختلف استعمالوں کو ظاہر کرسکتی ہیں۔”

پہلے فیس بک میسنجر کے ذریعے ہونے والی گفتگو کے آڈیو کلپس کا جائزہ لینے کے لئے باہر کے ٹھیکیداروں کا استعمال کرتا تھا۔ ذرائع ابلاغ کے انکشافات نے اسے عام کرنے کے بعد ، اس نے گزشتہ ماہ یہ عمل بند کردیا۔

پورٹل ڈیوائس کیمرے۔
پورٹل کیمرہ گفتگو کرنے والے شخص کو خود بخود پین اور زوم کرتا ہے ، لیکن کسی مخصوص فرد کو تلاش کرنے کے ل it اسے تشکیل دیا جاسکتا ہے۔

پورٹل پروڈکٹ منیجر ایلیوٹ پوپیل نے مبینہ طور پر کہا ، کیمرا لوگوں کے نقشہ پر انحصار کرتا ہے کہ ان کی قمیضوں کی بجائے ان کے چہروں کی بنیاد پر ، جب لوگوں کو کیمرے میں پین کرنے کے لئے ٹریک کرتے ہیں۔ کیمرا افراد کے پیچھے بھی جاسکتا ہے یہاں تک کہ جب ان کی کمر عینک کی طرف موڑ دی۔

سمارٹ کیمرا اور سمارٹ آواز کے لئے AI ٹیکنالوجی پورٹل پر مقامی طور پر چلتی ہے نہ کہ فیس بک سرورز پر۔

صارفین ایک ہی نل کے ساتھ یا سلائیڈنگ سوئچ کے ذریعہ کیمرا اور مائکروفون کو غیر فعال کرسکتے ہیں۔ ایک اشارے کی روشنی آن / آف حالت کو ظاہر کرتی ہے۔ کیمرہ میں ایک مربوط عینک کا احاطہ ہے۔

صارف اپنے فیس بک کی سرگرمی لاگ میں ان کی صوتی تعامل کو دیکھ سکتے ، سن سکتے اور حذف کرسکتے ہیں۔ وہ کسی بھی وقت اسٹوریج اور جائزے کو روکنے کے لئے ترتیبات میں صوتی اسٹوریج بند کرسکتے ہیں۔

“میں اپنے گھر میں کیمرہ اور مائیکروفون کے ساتھ فیس بک پر اعتماد نہیں کروں گا ،” ایندرل نے ریمارکس دیئے۔ “ان میں رازداری کے بہت سارے مسئلے ہوئے ہیں۔”

فیس بک اس بات کا سراغ لگائے گا کہ پورٹل صارفین کون سے ویڈیو دیکھتے ہیں ، تاکہ بہتر ٹارگٹ اشتہاروں کی مدد کریں۔ یہ فیس بک میسنجر کے ذریعہ کی جانے والی ویڈیو کالوں پر بھی ڈیٹا اکٹھا کرے گا ، جیسے کالوں کی لمبائی اور تعدد۔

ایمیزون اور تھرڈ پارٹی ڈویلپرز پورٹل پر سائن ان صارفین سے وہی ڈیٹا اکٹھا کرسکتے ہیں جو وہ کسی دوسرے ڈیوائس سے کرسکتے ہیں۔

یہود نے کہا ، “صارف کے اعداد و شمار کی بڑی اہمیت ہے ، اور فیس بک اس بارے میں بہت اچھا کرایہ دار رہا ہے کہ وہ اس طرح کے ڈیٹا کو کیسے جمع اور استعمال کرتا ہے۔” “ان میں سے ایک پورٹل اپنے گھر میں رکھنا ایسا ہی ہے جیسے اپنے خیمے میں اونٹ کی ناک رکھنا۔ ایک بار جگہ پر ، وہاں وائرس ہوتا ہے

Comment here