بہترین ٹکنالوجی۔

مانجارو 18.1: آرک ون بہتر ہے۔

منجارو لینکس 18.1 ، جو 12 ستمبر کو جاری ہوا ، ایک ایسا لینکس OS ہے جو آپ کو مل جائے گا۔ یہ ایک پاور ہاؤس ڈسٹرو ہے جو ایک بہتر آرک لینکس کمپیوٹنگ پلیٹ فارم کی پیش کش کرتا ہے ، اور آرچ فیملی کے آپشنز کا موازنہ کرنے کا یہ اصل معیار ہے۔

چھ ماہ کی ترقی کے بعد ، تازہ ترین سیریز ایک تیز ، صارف دوست ، ڈیسک ٹاپ پر مبنی آپریٹنگ سسٹم ہے جو آرک لینکس پر مبنی ہے – لیکن اس کی آزاد فطرت اس کی وجہ سے اس باکس کو آؤٹ آف دی باکس کمپیوٹنگ کا خاصہ بناتی ہے۔

خود آرک لینکس ایک انتہائی تیز ، طاقتور اور ہلکا پھلکا تقسیم ہے جو انتہائی جدید ترین – اور خون بہہ جانے والا – سافٹ ویئر تک رسائی فراہم کرتا ہے۔ مانجارو اس ساکھ سے بالاتر ہے اور اس کے زیادہ فوائد ہیں۔

منجارو لینکس خالص معنوں میں آرک لینکس نہیں ہے – لیکن ہاں ، یہ آرک انڈرپننگس اور آرچ اصولوں پر مبنی ہے۔ نہ ہی مانجارو لینکس کو خالص آرک یا زیادہ براہ راست مشتق استعمال کرنے کی طرح استعمال کررہا ہے۔

خالص آرچ سڑنا سے اس کی آزادی ٹوٹ جاتی ہے۔ یہ ایک صارف دوست چہرہ آرک پر مبنی ڈسٹرو پر رکھتا ہے اور آپ کو سمجھدار اور پیداواری ڈیسک ٹاپ انٹرفیس اور خصوصیات کا انتخاب فراہم کرتا ہے۔ مانجارو کے صارف اڈے نئے آنے والوں کو نشانہ بناتے ہیں ، نہ کہ زیادہ تکنیکی طور پر مائل تجربہ کار لینکس۔

آسٹریا ، فرانس اور جرمنی میں تیار کردہ ، مانجارو آرک آپریٹنگ سسٹم کے تمام فوائد فراہم کرتا ہے جس میں صارف دوستی اور رسائ پر توجہ دی جاتی ہے۔ آرچ ہر چیز کے لئے بنیادی ہدایت سادگی ، جدیدیت اور عملیت پسندی ہے۔

ZOHO – مزید کے لئے کلک کریں!

ایک بہتر آرک
مانجارو کی آزادی اس کی ایک اہم امتیازی خصوصیت ہے۔ یہ اس کے سافٹ ویئر پیکجوں سے واضح ہے۔ منجارو کے اپنے ذخیرے ہیں جو آرک لینکس سے وابستہ نہیں ہیں۔

مانجارو کی سافٹ ویئر پالیسی کا سب سے بڑا فائدہ وشوسنییتا ہے۔ بہت کم چیزیں ٹوٹتی ہیں ، کیوں کہ مانجارو ٹیم کو اس بات کا یقین کرنے میں زیادہ وقت لگتا ہے کہ اس کے سوفٹ ویئر پیکج مطابقت پذیر ہیں۔ اس کے علاوہ ، ذخیروں میں سافٹ ویئر پیکیجز شامل ہیں جو آرک برادری فراہم نہیں کرتی ہے۔

ایک سافٹ ویئر کی خصوصیت مانجارو آرچ لینکس کے ساتھ قریب سے شیئر کرتی ہے وہ AUR یا آرک صارفین کے ذخیر. کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے۔ یہ آرک لینکس صارفین کے لئے ایک کمیونٹی سے چلنے والا ذخیرہ ہے۔ منجارو لینکس کے ساتھ اس کی مطابقت آرک سے وابستہ برادریوں میں مفت سافٹ ویئر اسٹورز تک رسائی کو بڑھا دیتی ہے۔

اس کے علاوہ ، اے آر ایک آسان پیکج کی تنصیب کا عمل لاتا ہے جو مانجارو کے سافٹ ویئر مینجمنٹ کے طریقہ کار کو بڑھا دیتا ہے۔ آرک کمیونٹی کے ارکان ایور پر ایپلی کیشن پورٹ کرتے ہیں اور آرک یا مانجارو کے لئے پیک نہیں کی گئی ایپلی کیشنز کو انسٹال کرنے کے لئے اسکرپٹ فراہم کرتے ہیں۔

مزید مانجارو اہم مقامات۔
مانجارو ڈویلپرز ریلیز ٹولز جیسے منجارو ہارڈویئر کی کھوج افادیت اور مانجارو سیٹنگ منیجر کی تشکیل کرتے ہیں۔ نیز ، منچارو کے پاس آرک کے مقابلے میں سسٹم کے افعال کرنے کا اپنا طریقہ ہے۔

مانجارو میں بنائے گئے سسٹم ایپلی کیشنز کا ایک مجموعہ اس کا استعمال زیادہ آسان بنا دیتا ہے۔ مثال کے طور پر ، آرک ڈسٹروز کو عام طور پر پیکیج کی تنصیبات اور اخراج کو انجام دینے کے لئے ٹرمینل ونڈوز سے واقفیت کی ضرورت ہوتی ہے۔ مانجارو کی فرنٹ اینڈ امداد اور بہتر سسٹم ٹولز کم تجربہ کار صارفین کو کافی ہینڈ ہولڈنگ فراہم کرتے ہیں۔

ایک اور انمول ٹول کونسول پر مبنی نیٹ انسٹالر منجارو آرکیٹیکٹ ہے۔ آپ مانجارو کے کسی بھی سرکاری یا معاشرے کے زیر انتظام ایڈیشن کو انسٹال کرسکتے ہیں۔ یا آپ اپنا کسٹم بلٹ مانجارو نظام تشکیل دے سکتے ہیں۔

نیا کیا ہے
“جوہریا” کا نامزد کردہ ، منجارو 8.1 نظام میں متعدد بہتری پیش کرتا ہے ، جس میں ایک بہتر پیکج مینجمنٹ ٹول بھی شامل ہے۔ ایک اور اہم اپ ڈیٹ انسٹالیشن کے وقت آفس کی پیداواری صلاحیتوں کے انتخاب کی پیش کش کرتی ہے۔ – لِبر آفس سوٹ یا سافٹ مینیکس کا فری آفس 2018۔ پچھلے ورژن میں ، صرف لِبر آفس پہلے سے نصب تھا۔

نئے مانجارو ورژن میں “بوہ” نامی ایک ٹول کے ذریعے سنیپ اور فلیپک پیکجوں کے انتظام کے لئے ایک گرافیکل فرنٹ اینڈ شامل ہے۔ دیگر اہم خصوصیات میں بدیہی تنصیب کا عمل ، خود کار طریقے سے ہارڈ ویئر کا پتہ لگانے اور ایک مستحکم رولنگ ریلیز ماڈل شامل ہیں۔

آپ کو ایک سے زیادہ دانا انسٹال کرنے کی صلاحیت ، گرافکس ڈرائیوروں کے انتظام کے ل. خصوصی باش اسکرپٹس ، اور ڈیسک ٹاپ کی وسیع تر تشکیل پزیرائی بھی حاصل ہے۔

کیوں استعمال کریں؟
اگر آپ لینکس چن اور پین کے بار بار پڑھنے والے ہوتے ہیں تو آپ جانتے ہو کہ میں اکثر نام نہاد خالص آرچ ڈریروز کی تعریفیں نہیں گاتا۔ انہوں نے انسٹالیشن معمولات ، کم سے کم ڈیفالٹ سوفٹ ویئر کی پیش کش اور صارف دوستی کے سبب شہرت حاصل کی ہے۔

جب میں ان کو ڈھونڈتا ہوں تو میں دوستانہ آرک پر مبنی ڈسٹروز کی نئی فصل کو اجاگر کرتا ہوں۔ مثال کے طور پر ، کچھ حالیہ جائزوں میں میں نے کچھ نئے آرک مشتقات کی نشاندہی کی ہے جو سخت گیر آرک ڈسٹروز اور زیادہ نرم بنیادی متبادلات کے مابین ایک پل بنا رہے ہیں۔

میرے آرک لیبز کا جائزہ اور آرک مین کا میرا جائزہ دیکھیں۔

منجارو کی خودمختار نوعیت آرک لینکس ڈسٹرو کو نتیجہ خیز استعمال کرنے کے ل technical اسے معمول کی تکنیکی مہارتوں کی ضرورت کو دور کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ یہ نئے آرک پر مبنی اختیارات کو اپنانے کے ل ease آسانی سے استعمال کرنے کے لئے ایک سمجھدار خصلت کا معیار طے کرتا ہے۔

ایک پیکیج ڈیل
منجارو لینکس Xfce ، KDD اور GNOME کو ڈیسک ٹاپ کے بنیادی اختیارات کے طور پر پیش کرتا ہے۔ ان تینوں حالیہ کور مانجارو ڈیسک ٹاپ ایڈیشنوں میں نئی ​​خصوصیات کے ساتھ نمایاں اضافہ کیا گیا ہے۔

Comment here