بہترین ٹکنالوجی۔

وائی فائی 6 پرائم ٹائم کے لئے تیار ہے۔

وائی ​​فائی الائنس نے پیر کو وائی فائی 6 ڈیوائسز کے لئے سرٹیفیکیشن کے معیارات جاری کردیئے ، جس سے یہ اشارہ ہوتا ہے کہ یہ ٹکنالوجی پرائم ٹائم کے لئے تیار ہے۔

سرٹیفیکیشن پروگرام نے خریداروں کو یہ یقین دہانی کرائی ہے کہ وائی فائی مصدقہ 6 لیبل لے جانے والی مصنوعات آئی ای ای 802.11 میکس کی حمایت کرنے والے آلات کے ساتھ صارف کا بہترین تجربہ فراہم کرے گی۔

انٹیل کے وائرلیس حل حل گروپ کے جنرل منیجر ایرک میک لافلن نے کہا ، “وائی فائی 6 آخری دہائی میں وائی فائی کی سب سے بڑی پیشرفت ہے۔” “وائی فائی مصدقہ 6 یقینی بناتا ہے کہ پوری صنعت میں پوری مصنوعات پوری صلاحیت کے مطابق رہیں گی اور وائی فائی 6 کے ذریعہ صارف کے تجربات کا وعدہ کریں گی۔”

وائی ​​فائی مصدقہ 6 متعدد آلات کی حمایت کرتا ہے جو متنوع مطالبات کے ساتھ ہیں – ان انٹرپرائز ماحول کے تقاضوں میں اعلی کارکردگی کی ضرورت ہوتی ہے ان لوگوں سے جو اسمارٹ ہومز میں کم تاخیر اور کم طاقت کی ضرورت ہوتی ہے یا چیزوں کی ترتیبات کی صنعتی انٹرنیٹ کی ضرورت ہوتی ہے۔

“وائی فائی مصدقہ 6 وائی فائی کے ایک نئے دور کی ابتدا کررہا ہے ، صارفین کے لئے ہر ماحول میں بہتر کارکردگی کی فراہمی کے لئے وائی فائی کی بنیادی خصوصیات پر استوار ہے ، خدمات فراہم کرنے والوں کے لئے اپنے نیٹ ورک کی کوریج کو بہتر بنانے کے ل network نیٹ ورک کی زیادہ صلاحیت ، اور جدید ایپلی کیشنز کے لئے نئے مواقع ، “وائی فائی الائنس کے سی ای او ایڈگر فیگیرو نے کہا۔ “وائی فائی مصدقہ 6 رابطے میں بہتری لائے گا ، جس میں اعلی کثافت والے مقامات اور آئی او ٹی ماحولیات شامل ہیں۔”

ZOHO – مزید کے لئے کلک کریں!

بہتر تھروپپٹ۔
Wi-Fi 6 میں تیزی سے نیٹ ورک کی کارکردگی پیدا کرنے اور اس میں تاخیر کو کم کرنے کے لئے بدعات شامل ہیں جو کسی نیٹ ورک میں آلات شامل کرنے کے نتیجے میں آسکتی ہیں۔

سان ڈیاگو ، کیلیفورنیا میں محفوظ وائی فائی روٹرز بنانے والے گریفن کے سی ای او جان وو نے کہا ، “وائی فائی 6 زیادہ موثر ہے کیونکہ وہ آف ڈی ایم (آرتھوگونل فریکوینسی ڈویژن ملٹی پلیکسنگ) استعمال کررہا ہے ، جو سیلولر دنیا سے لیا گیا ہے۔

مداخلت اور کراسسٹلک کو کم کرنے کے لئے او ایف ڈی ایم نے مختلف تعدد پر متعدد تنگ بینڈ چینلز میں ڈیٹا اسٹریم توڑ دیا ہے۔ اس سے چینلز کی زیادہ موثر اشتراک کی وجہ سے نیٹ ورک کی استعداد کار میں اضافہ ہو اور اعلی طلب ماحول میں اپلنک اور ڈاونلنک ٹریفک دونوں کے ل lower کم تاخیر ہوسکے۔

وو نے ٹیک نیوز نیوز کو بتایا ، “یہ تقریبا 36 36 فیصد بہتر ہے ، لہذا مجموعی ڈھانچے کو زیادہ موثر انداز میں استعمال کیا جاسکتا ہے۔”

او ڈی ایف ایم وائی فائی 6 میں متعدد بدعات میں سے ایک ہے جو صارفین کو راغب کرے۔ دوسرے متعدد صارف MIMO ہیں ، جو نیٹ ورک میں ہم آہنگی صارفین کی مدد کو بہتر بناتے ہیں۔ 1024-QAM (1024 چوکور طول و عرض طول و عرض ماڈلن موڈ) ، جو اسپیکٹرم کی ایک ہی مقدار میں زیادہ سے زیادہ ڈیٹا کو انکوڈ کرکے وائی فائی آلات میں تھروپٹ بڑھاتا ہے۔ اور ہدف انتظار کے وقت ، جو بیٹری کی زندگی کو بہتر بنانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

“صارفین بہتر توقع کرسکتے ہیں کہ مجموعی طور پر نیٹ ورک کے ذریعہ ان پٹ اور کلائنٹ کثافت جیسے آف ڈی ایم اے ، 1024-قام اور ایم یو-میمو کی کارکردگی کو بہتر بنائے جو کارکردگی اور متوازی ٹرانسمیشن کو بہتر بنائے۔” کیپرٹینو ، کیلیفورنیا میں انفراسٹرکچر کمپنی۔

انہوں نے ٹیک نیوز ورلڈ کو بتایا ، “آئی او ٹی جیسے طاقت سے منسلک آلات کے ل target ، ہدف انتظار کے وقت میں بیٹری کی زندگی میں سات گنا اضافہ ہوسکتا ہے۔”

ان فوائد کو صرف اسی صورت میں محسوس کیا جاسکتا ہے جب نیٹ ورک پر موجود آلات Wi-Fi 6 کی حمایت کرتے ہیں۔

وو نے کہا ، “بہت سارے آلات کو ابھی تک وائی فائی 6 گاہکوں میں اپ گریڈ نہیں کیا گیا ہے ،” وو نے کہا ، “تو زیادہ تر لوگ اپنے موجودہ آلات میں کوئی بہتری نہیں دیکھیں گے۔”

بہتر سیکیورٹی لازمی قرار دینا۔
Wi-Fi مصدقہ 6 کیلئے ضروری ہے کہ دکاندار WPA3 کی حمایت کریں۔

ڈبلیو پی اے 3 وائی فائی الائنس کے ذریعہ جاری کردہ وائی فائی نیٹ ورکس کا جدید ترین حفاظتی معیار ہے۔ نیا معیار اپنے پیشرو WPA2 کے مقابلے میں متعدد بہتری کی پیش کش کرتا ہے۔ مثال کے طور پر ، اس کے لئے عوامی نیٹ ورکس پر مواصلت کا خفیہ کاری درکار ہے ، جیسے ہوائی اڈوں اور کافی شاپس پر۔

کسی طاقت ور حملے کے ساتھ پاس ورڈ کو توڑنا بھی دشوار ہوجاتا ہے ، اور ایسے ڈیوائسز کے ساتھ سیکیورٹی مرتب کرنا آسان ہے جس میں ڈسپلے کا کوئی انٹرفیس محدود ہے یا نہیں۔

تاہم ، ڈبلیو پی 3 پروٹوکول میں پہلے ہی سنگین خامیاں دریافت ہوچکی ہیں ، جو اس کے مصنفین کے مقابلے میں پاس ورڈ سے اندازہ لگانے والے حملوں سے کم مزاحم بنتی ہیں۔

“ہمارے پیش کردہ حملوں کی روشنی میں ، ہم سمجھتے ہیں کہ WPA3 جدید سیکیورٹی پروٹوکول کے معیار پر پورا نہیں اترتا۔ اس کے علاوہ ، ہمیں یقین ہے کہ اگر وائی فائی الائنس نے WPA3 سند کو زیادہ کھلے انداز میں تشکیل دیا تو ، ہمارے حملوں سے بچا جاسکتا تھا ، “نیویارک یونیورسٹی ابوظہبی میں پوسٹ ڈاکیٹرل محقق میتھی وانہوف ، اور تل ابیب یونیورسٹی میں پوسٹ ڈاکیٹرل محقق ایال رونن اور کے یو لیوین نے اس موسم بہار میں شائع ہونے والے ایک مقالے میں لکھا ہے۔

وائی ​​فائی الائنس نے محققین کے نتائج کو حل کرنے کے لئے جوابی اقدامات کے لئے سفارشات پیش کیں ، لیکن اگست میں ، وانہوف اور رونن نے تجویز کردہ جوابی کارروائیوں کی وجہ سے پیدا ہونے والی کمزوریوں کا ایک نیا مجموعہ پایا۔

بے شک ، ڈبلیو پی اے 3 کی موجودہ پروٹوکول میں بہتری کے طور پر تعریف کی جارہی ہے۔

وو نے کہا ، “ہم اس سال کے آخر میں اپنے تمام روٹرز کے لئے سافٹ ویئر اپ ڈیٹ کے طور پر WPA3 کی حمایت کریں گے۔ “یہ وہ چیز ہے جس کے بارے میں ہم سمجھتے ہیں کہ پورے نیٹ ورک کی سلامتی میں اضافہ ہوگا۔”

میش نیٹ کے لئے بنایا گیا۔
وائی ​​فائی 6 کا ایک اور پلس میش نیٹ ورکس کے لئے تیار کیا گیا ہے ، یہ مشاہدہ وائلینڈ ، میساچوسٹس کے اینڈ پوائنٹ پوائنٹ ٹیکنالوجیز ایسوسی ایٹس کے صدر راجر ایل کی نے کیا۔

“گھر میں ، وہ جا رہا ہے۔

Comment here