نئ تیکنیک

گوگل کے سپر سائز نیسٹ ہب نے مخلوط جائزہ لیا۔

پیر کے روز گوگل کے نیسٹ ہب اسمارٹ ڈسپلے کا ایک بڑا ورژن خوردہ شیلف کو مارا ، اور یہ مخلوط جائزے حاصل کر رہا ہے۔

نیس ہب میکس کی سکرین 10 انچ ہے ، اس کے پیشرو 7 انچ ڈسپلے کے مقابلے میں ہے ، اور یہ جون میں گوگل کی I / O کانفرنس میں نیسٹ ہب کے لئے $ 129 کے مقابلے میں ، 229 امریکی ڈالر میں فروخت کرتی ہے۔

“مجھے نسٹ ہب میکس پر بڑی اسکرین پسند ہے ، چونکہ میں باورچی خانے میں فٹ بال کا کھیل دیکھنے کے قابل تھا اور پھر بھی اسکور دیکھ سکتا تھا ،” سی این بی سی کے لئے ٹوڈ ہیسلٹن نے لکھا۔

انہوں نے مزید کہا کہ نیسٹ ہب ، اور اب نیسٹ ہب میکس کے بارے میں ایک بہترین چیز ، گوگل فوٹو کی تصاویر دیکھ رہی ہے۔ “مجھے اور میری اہلیہ کو یہ دیکھ کر اچھا لگتا ہے کہ جب ہم باورچی خانے میں جاتے ہیں تو پرانی یادوں کو باقاعدہ حب میں پاپ اپ کرتے ہیں ، اور اب وہ اور بھی بڑی ہو گئیں۔”

میکس میں بلٹ ان ویڈیو کیمرہ بھی ہے ، جو سیکیورٹی کیم کی حیثیت سے دگنا ہوسکتا ہے ، اور یہ اشاروں کے احکامات ، ویڈیو کالز اور چہرے کی شناخت کی حمایت کرتا ہے۔

“دی نسٹ ہب میکس اپنے بیشتر اشتہار والے افعال اچھی طرح سے انجام دیتا ہے … اور یہ ایک بہت ہی قابل سمارٹ ڈسپلے ہے جس میں کچھ خصوصیات موجود ہیں جو بھیڑ سے کھڑی ہوتی ہیں ،” ڈین سیفرٹ نے دی ویرج کے نام لکھا۔

“لیکن ان افعال کو حاصل کرنے کے ل you آپ سے بہت کچھ مانگتا ہے: ایک اونچی قیمت (خاص طور پر نیسٹ ہب پر کثرت سے چھوٹ کے مقابلے میں) ، جو ایک بہت بڑا نشان ہے ، اور اعتماد ہے کہ کیمرا کو ہیک نہیں کیا جائے گا یا مذموم مقاصد کے لئے استعمال نہیں کیا جائے گا۔” اس نے جاری رکھا۔ “اگر آپ گھوںسلا حب چاہتے ہیں جو صرف زیادہ کرتا ہے تو ، حب میکس ہی ہوتا ہے۔ لیکن زیادہ تر لوگوں کے ل the ، نیسٹ ہب خریدنے کے لئے بہتر سمارٹ ڈسپلے ہے۔”

انٹرٹیک اشتہار – مزید کے لئے کلک کریں!

چہرے کی پہچان۔
مختلف کاموں کے لئے چہرے کی پہچان کے میکس کے استعمال ، جس میں آلہ کے صارفین کے ل content مشخص مواد شامل ہے ، کو کچھ جائزہ لینے والوں کی فکر ہے۔

کھری جانسن نے لکھا ، “اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کے چہرے کی پہچان کے بارے میں کیسا محسوس ہوتا ہے ، یہ آپ کے گوگل اسسٹنٹ کے ساتھ بات چیت کرنے کے طریق کار میں ایک بہتری کا کام ہے یا کسی ایسے وقت کے دوران کسی ٹیک دیو کی طرف سے ایک خوفناک حرکت ہے جب چہرے کی شناخت کے بارے میں خدشات بہت زیادہ بڑھ رہے ہیں۔” وینچر بیٹ کے لئے

سی این بی سی کے ہاسلٹن نے لکھا ، “اگرچہ گوگل یہ کہتا ہے کہ وہ آپ کے چہرے کی شناخت کے اعداد و شمار کو آلے میں بند کر دیتا ہے اور اسے کسی اور چیز کے ل use استعمال نہیں کرتا ہے ، میں تھوڑا سا شکی ہوں۔” “ایک کے ل you ، آپ کو ایک فون پر اپنا چہرہ رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے ، لہذا حب میکس پر اترنے سے پہلے اسے گوگل کے سرورز سے پہلے سفر کرنا ہوگا۔”

تاہم ، دوسروں نے اس ٹیکنالوجی سے متعلق مختلف خیالات کا اظہار کیا۔

بین شوون نے 9to5 گوگل کے لئے لکھا ، “نیسٹ ہب میکس کو ان باکسنگ اور ترتیب دینے کے چند گھنٹوں میں ، یہ بات میرے لئے واضح ہوگئی کہ گوگل اسسٹنٹ کے ساتھ چہرے کی شناخت کا اطلاق گیم چینجر ہے۔”

انہوں نے مزید کہا ، “اس معمولی اضافے کے ساتھ ، گوگل اسسٹنٹ واقعتا متحرک ہوگیا ہے اور میں اسے بالکل پسند کرتا ہوں۔”

شوون نے لکھا ، چہرے کی پہچان کی قدر اس پر گھٹ گئی جب وہ اپنے میکس سے گذر رہا تھا اور اپنے فون پر رکھی ہوئی ایک یاد دہانی اچانک اس مرکز کی اسکرین پر نمودار ہوئی۔

انہوں نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، “مجھے بعض اوقات یادداشت کی یاد آتی ہے ، اس لئے یاد دہانی کرنی پڑتی ہے کہ نہ صرف ایک مقررہ وقت پر یا جب میں کسی خاص جگہ پر جاتا ہوں لیکن اس کے ساتھ سرگرمی دکھائی دیتی ہے جب میں گھر سے چل رہا ہوں تو یہ ایک بہت بڑا سودا ہے۔” “استعمال کے صرف کچھ دن بعد ہی … میں پہلے ہی کہہ سکتا ہوں کہ مجھے لگتا ہے کہ نیسٹ ہب میکس اپنی asking 229 کی پوری قیمت مانگتا ہے۔ صرف چہرہ میچ ہی اسے کسی بھی دوسرے سمارٹ اسپیکر یا مارکیٹ میں ڈسپلے کے مقابلے میں زیادہ مفید بناتا ہے۔ ابھی.”

اسمارٹ کیمرا۔
میکس کے ابتدائی جائزہ نگاروں نے اس بات پر اتفاق کیا کہ کیمرا کا اضافہ پروڈکٹ لائن میں ایک بڑی بہتری ہے۔

“حب میکس پہلا سمارٹ ڈسپلے نہیں ہے جس میں اس میں کیمرا بنایا گیا ہے ، لیکن یہ پہلا ایسا کام ہے جس نے آپ کو صرف ویڈیو کال کرنے کے بجائے کیمرہ کے ساتھ زیادہ کام کرنے دیا ہے ،” <em> دی ورج کے سیفرٹ نے لکھا۔

“حب میکس دراصل ‘دیکھ’ سکتا ہے جو نمائش کے سامنے ہے اور ان کے سامنے شخصی چیزیں پیش کرسکتا ہے ، جیسے آئندہ کیلنڈر کی تقرری ، پرواز کے نظام الاوقات ، پیغامات اور پیکیج کی فراہمی ،”۔

اگرچہ وہ عام طور پر ذہنی سکون کے ل tape ٹیپ کے ساتھ دوسرے سمارٹ ڈسپلے میں بھی کیمرہ کا احاطہ کرتا ہے ، “حب میکس کے ساتھ میں کیمرا چھوڑنے پر راضی ہوں کیوں کہ یہ ویڈیو کالنگ کے علاوہ بہت سی دوسری چیزوں کے لئے بھی مفید ہے ،” سیفرٹ نے لکھا۔ “میں اسے اپنے بیڈ روم میں نہیں ڈالوں گا۔”

گوگل نے یونٹ میں ہارڈ ویئر سوئچ شامل کیا ہے جو کیمرہ اور مائکروفون دونوں کو بند کردیتا ہے۔

صارفین کی ٹیکنالوجی کی مصنوعات میں مہارت حاصل کرنے والی مارکیٹ ریسرچ اور مشاورتی کمپنی ، ڈلاس میں مقیم پارکس ایسوسی ایٹ کے ریسرچ تجزیہ کار ، ڈینا عبدلرازک نے کہا ، “کیمرا اور مائکروفون دونوں کو بند کرنے کی صلاحیت ان لوگوں کے لئے اپیل کرے گی جنھیں ان آلات کے بارے میں رازداری کے خدشات ہیں۔”

انہوں نے ٹیک نیوز نیوز کو بتایا ، “ہمیشہ سننے والے آلات کے ساتھ رازداری کے خدشات صوتی اول والے آلات کو اپنانے میں ایک کلیدی رکاوٹ ہیں۔” “صارفین اپنے ذاتی ڈیٹا تک رسائی اور ان کا نظم و نسق کرنے میں آلہ سازوں کے لئے بہت کم اعتماد رکھتے ہیں۔”

تاہم ، رازداری اور بازار کی حرکیات کے بارے میں عوامی رائے کے مابین فرق ہوسکتا ہے ، موور انائٹس اینڈ اسٹریٹجی کے سینئر تجزیہ کار ، مارک این وینا نے تجویز کیا کہ ، آسٹن ، ٹیکساس میں ایک ٹیکنالوجی تجزیہ کار اور مشاورتی کمپنی۔

“سروے کی بنیاد پر صارفین کے ساتھ پرائیویسی تشویش کا باعث بنی ہوئی ہے ، لیکن اس سے صارفین کی دلچسپی کم نہیں ہورہی ہے۔”

Comment here